قوانین و شرایط

 

قوانین مشترکین:

این یک توافقنامه بین شما، مشتری خدمات ما و مجموعه هاست کوشان میباشد. به عنوان یک مشتری، باید آگاه باشید که هنگام ثبت نام برای یک حساب کاربری در وبسایت کوشان، شما توافق می کنید تا داده ها بر روی سرورهای ما و در نتیجه روی اینترنت در دسترس قرار بگیرد. در این رابطه، شما موافقت می کنید که محدود کردن دسترسی عمومی به این داده ها و تضمین امنیت فایل های شما در اختیار هاست کوشان نیست. شما خود مسئول حفاظت از محتوای وب سایت خود بر روی سرور کوشان هستید و شما باید قبل از آپلود اطلاعاتتان به دقت زیر نظر داشته باشید. ما به شدت توصیه میکنیم که از انتشار اطلاعات شخصی که میتواند مورد سو استفاده قرار بگیرند جلوگیری کنید.
توافقنامه به منظور حفظ یکپارچگی مابین مجموعه کوشان و مشتری و برای محافظت از هر دو طرف میباشد. این توافقنامه برای اطمینان از سرعت، قدرت و عملکرد خدمات ما اجرا خواهد شد.
هاست کوشان سرویس میزبانی وب به مشتریان ارایه میدهد. خدمات ما بلافاصله بعد از ثبت حساب کاربری و پرداخت آنلاین وجه توسط مشتری ،برای اوفعال خواهد شد.
به منظور بهبود خدمات خود، هاست کوشان حق تجدید این شرایط در هر زمان و بدون اطلاع قبلی را برای خود محفوظ میدارد و بنابراین مشتریان خود را به بررسی دوره ای این سند تشویق میکنیم.

 

قوانین کلی:

هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین جرائم رایانه‌ای منجر به غیر فعال شدن اکانت کاربر خواهد گردید. ارایه سرویس به وب سایت های با محتوی مستهجن، همسریابی، سیاسی و فروش وی پی ان مقدور نمی باشد.

مشتری متعهد می شود قوانین مربوط به مالکیت مادی و معنوی (Copyright) افراد، شرکتها، سازمانها و برندها را مطابق قوانین ج.ا.ایران و همچنین قوانین بین المللی  رعایت نماید. عدم رعایت قوانین Copyright ممکن است بدون اطلاع به مشتری به قطع سرویس و خدمات بیانجامد.

 

منابع سرور:

به هر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram یا شبکه ویا سایر مواردی که در اینجا به آنها اشاره نشده است) استفاده کند و همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و سرعت سرور یا شبکه شود بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد. هاست کوشان تنها تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود.

کاربران مجاز به ارسال بیش از 1500 ایمیل در روز / 150 ایمیل در هر ساعت به ازای هر حساب کاربری سرویس میزبانی نیستند. (هر ایمیل را می توان حداکثر به 50 گیرنده فرستاد و هر دریافت کننده به مثابه یک ایمیل ارسالی محاسبه میشود.)

هیچ محدودیتی برای حجم فایلها وجود ندارد. مشتریان اجازه دارند که تعداد نامحدودی فایل های موجود در حساب خود میزبانی کنند.

هر پایگاه داده در سیستم سرور ما فقط می تواند توسط کاربری که آن را ایجاد کرده استفاده شود. پایگاه داده MySQL، به طور کلی محدودیت 45،000 کد در ساعت دارد. بنابراین برای جلوگیری از اختلال در عملکرد سیستم خود و سایر کاربران توصیه می شود حتی الامکان از ذخیره فایل های خود در دیتابیس خود داری کنید.

 

خدمات نصب :

هر مشتری میتواند برای یک بار به ازای خرید هر هاست از خدمات زیر به صورت رایگان بهره گیرد.

  • نصب جوملا یا وردپرس بر روی سرور هاست.
  • انتقال بک آپ سایت از سرور قبلی به سرور هاست کوشان.
  • نصب قالب رایگان جوملا به صورت Quick Start (قالب دارای اطلاعات دمو) به انتخاب مشتری از میان قالبهای معرفی شده توسط هاست کوشان

همچنین کاربر موظف می باشد که پس از انتقال از صحت انتقال کامل اطمینان حاصل نماید و مجموعه هاست کوشان مسوولیتی در قبال عدم انتقال کامل اطلاعات نمی پذیرد.

 

خبرنامه، ایمیلهای گروهی، ایمیلهای تبلیغاتی و اسپم

ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی ناخواسته (اسپم)، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از 100 ایمیل در ساعت ارسال کند. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد. هاست کوشان منحصرا حق تشخیص این تخلف را برای خود محفوظ می دارد

 

پرداخت وجه:

هنگام ثبت نام حساب کاربری مشتری موافق است که برای مدت یکسال طبق لیست هزینه موجود در وبسایت هاست کوشان پرداخت کند.دوره یکساله مشتری از روز پرداخت وجه محاسبه میگردد.

 

اسکریپتها:

قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.

 

بک آپ داده ها:

کوشان از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. سرویس پشنیبان گیری حسن نیت ما به شماست و بنابراین ما هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها نداریم. به طور کلی مسئولیت بکاپ اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را تهیه کنند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مورد قبول نخواهد بود . ما از تمام فایلهای موجود در پوشه www و همچنین دیتابیس اکانت شما بک آپ تهیه می کنیم. بک آپها تنها برای یک هفته نگهداری میشوند. پس ار این دوره بک آپ قابل برگرداندن نخواهد بود.
پشتیبان گیری عمومی: فضای دیسک ذخیره سازی اختصاص داده شده به هر کاربر به طور پیش فرض 20 گیگا بایت میباشد. حساب های کاربری با محتوای بیش از 20 گیگا بایت پشتیبان گیری نمیشوند.

پشتیبان گیری پایگاه داده: اسکریپت پشتیبان گیری ما از دیتابیس هایی با بیش از 245 جدول ، به دلیل اینکه زمان زیادی میبرد و حجم زیادی از منابع سرور را صرف خود میکند ، پشتیبان گیری نمیکند.

 

برنامه بر روی سرور:

ما اجازه استفاده و اجرای برنامه های پس زمینه را نمی دهیم. این برنامه ها عبارتند از هرگونه نرم افزار های مرتبط با IRC مانند bouncers و یا رباتها. شما به هیچ وجه مجاز به کامپایل و اجرای نرم افزار بر روی سرور میزبانی هاست کوشان نمیباشید

 

استفاده غیر قانونی از سرور و شبکه:

مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنين مسائلي هاست کوشان حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، ارسال هرزنامه یا اسپم ، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها و ...

 

حریم شخصی و اطلاعات محرمانه :

ما اطلاعات ثبت نام مشتریان و محتوای تمام پیام های آنان را خصوصی و محرمانه در نظر میگیریم و آنها را با هیچ شخص ثالث غیرمجاز به اشتراک نخواهیم گذاشت. ممکن است در فعالیتهای بازاریابی خود از این آمار استفاده کنیم. هدر پیام هایی که از مشتریان ارسال خواهد شد شامل نام (آدرس ایمیل) و پروتکل اینترنت (IP) می باشد. ما عمدا هیچ گونه محتوای ایمیل و یا اطلاعات ثبت نام را عمدا رویت نمیکنیم مگر در موارد زیر:

  • برای به اجرا درآوردن این شرایط و ضوابط،
  • توسط قانون،
  • برای دفاع از خودمان را در هر گونه اقدام قانونی،

از آنجا که کلمه عبور مشتریان برای حفاظت از حریم خصوصیشان ضروری است، ما به همه مشتریان توصیه میکنیم که کلمه عبور خود را با هر کسی به اشتراک نگذارند و هرچند وقت یکبار آنها را تغییر دهند. علاوه بر این، مشتریان توافق میکنند به حریم خصوصی و محرمانه دیگران احترام بگذارند.

 

مسئولیت کاربران :

تنها شما مسئول محتوای پیام های خود می باشید.استفاده از خدمات هاست کوشان در ارتباط با طرح های هرمی، نامه های زنجیره ای، ایمیل های ناخواسته الکترونیکی، هرزه نگاره، و یا هرگونه پیام های تکراری و یا ناخواسته (تجاری و یا غیر تجاری) و به طور کلی مغایر با قوانین جاری کشور ممنوع است.

با استفاده از سرویس ما، شما توافق می کنید:

ارائه اطلاعات درست، دقیق، جاری و کامل در مورد خودتان در فرم ثبت نام خدمات

به روز رسانی و آگاه رسانی به هاست کوشان در صورت هر نوع تغییر در اطلاعات شما

اگر شما هر گونه اطلاعات نادرست، نادرست یا ناقص ارایه داده و یا هاست کوشان دلایل منطقی بر این گمان داشته باشد در اینصورت هاست کوشان حق تعلیق و یا فسخ حساب کاربری و قطع سرویس شما را برای خود محفوظ میدارد.

از طرفی هاست کوشان متعهد میگردد هر گونه تغییر در آدرس شرکت یا شماره تماس را بلافاصله از طریق وبسایت کوشان اطلاع دهد.

پس از اتمام مراحل ثبت نام شما یک نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید. شما مسئول حفظ محرمانه بودن رمز عبور و حساب خود هستید، و شما به طور کامل مسئول تمام فعالیت هایی میباشید که تحت این رمز عبور و یا حساب کاربری رخ می دهد.

اطلاعات تماس:

برای گرفتن پشتیبانی و یا در صورت هر گونه سوال میتوانید از روشهایی زیر با ما ارتباط برقرار کنید:
Info @kooshan.net
44466856

 

اقدامات هاست کوشان در صورت تخطی از این شرایط:

شما توافق می کنید که هاست کوشان، در صورت نقض موارد توافقنامه از طرف شما ، به صلاحدید خود، ممکن است رمز عبور و حساب کاربری شما وسرویسی که از آن استفاده میکنید یا محتوای آن را حذف کند. کوشان تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. کوشان حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. همچنین کوشان در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. کوشان هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به کوشان خواهد بود.

 

تمدید:

کلیه کاربران می بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره تا 10 روز اکانت شما در حالت تعلیق نگه داشته خواهد شد و بعد از 10 روز حذف میشود و هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد. هاست کوشان قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل یا تلفن به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

در مورد دامنه بلافاصله بعد از پایان دوره دامنه شما به حالت تعلیق درآمده و شما مشمول پرداخت جریمه علاوه بر وجه تمدید دوره خواهید شد. بعد از پایان دوره کوتاه تعلیق نیز دامنه به طور کلی و خود به خود از مالکیت شما خارج خواهد شد.

 

بازگشت وجه :

درخواست عودت مبالغ پرداختي از جانب کاربر فقط تا 30 روز امكان پذير ميباشد. پس از آن عودت مبالغ پرداختي چه كلا" و چه جزئا" به هيچ وجه امكان پذير نميباشد. لازم به ذکر است هزینه پرداخت شده بابت دامین غیر قابل بازپرداخت می باشد.

 

پشتیبانی فنی:

هاست کوشان به تمام مشتریان خود از طریق راههای زیر پشتیبانی فنی ارایه میدهد: ایمیل ، تلفن ، چت. مشتریان میتوانند به خواست خود از هر یک از کانالها برای گرفتن پشتیبانی با ما ارتباط برقرار کنند.

پشتیبانی فنی بسته ای هاست جوملا (جوملا بیس و جوملا تام) صرفا بر روی دامنه اصلی فضای وب و یا یک دامنه دیگر به انتخاب مشتری انجام خواهد شد.

 

مواردی که خارج از تعهدات پشتیبانی هاست کوشان می باشد:

  • مسائل و مشکلات نصب اسکریپتها و برنامه هایی که توسط هاست کوشان فراهم نشده است.
  • درخواستهای مرتبط با وبسایت مانند سوالات مرتبط با کد نویسی، بانک اطلاعاتی، تست های بنچ مارک، نصب برنامه های جدید بر روی سرور، تغییر تنظیمات فعلی سرور و ...
  • موارد مرتبط با طراحی وبسایت، گسترش وبسایت (Web Development)
  • موارد مرتبط با کارکرد اسکریپتها، بهینه سازی، SEO، قالب ها و افزونه های وبسایت
  • بررسی هک شدگی وبسایت و حذف کدهای ناسالم و موارد مرتبط با امنیت وبسایت

 

گروه کوشان، ارائه دهنده خدمات پشتیبانی جوملا

آدرس: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کارخانه نوآوری آزادی، مرکز زاویه

تلفن:  ۴۴۴۶۶۸۵۶ (۰۲۱)

ایمیل: info@kooshan.net

از وبلاگ ما

شبکه های اجتماعی

© 2024 Kooshan Group / Joomla Services. All Rights Reserved